Košarica 0 x

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji poslovanja:

NAJIN ZAKLAD, spletna trgovina, Boštjan Sabler S.P.

Kolmanova cesta 11

2312 OREHOVA VAS

Davčna številka: 83632000

veljavni od 26.05.2021

Osnovni namen

Splošni pogoji spletne trgovine Najin Zaklad so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Najin Zaklad pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

NAJIN ZAKLAD, spletna trgovina, Boštjan Sabler S.P.

Kolmanova cesta 11

2312 OREHOVA VAS

Davčna številka: 83632000

info@najinzaklad.si

www.najinzaklad.si

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini NajinZaklad opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki pregleduje in/ali nakupuje vsebine v spletni trgovini www.najinzaklad.si.

Registriran uporabnik je vsaka fizična oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

 

Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.

Ob registraciji v spletni trgovini najinzaklad.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki si ga določi ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino najinzaklad.si, prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletne trgovine in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto. Za uporabo spletnega mesta med drugim šteje tudi dostop do spletnih strani in drugih vsebin v okviru spletnega mesta, uporaba funkcij in storitev spletnega mesta, prav tako pa tudi prenos datotek in drugih vsebin iz spletnega mesta. Spletno mesto najinzaklad.si si pridružuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno na spletnem mestu preveril, ali so se splošni pogoji spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. Najinzaklad.si ne prevzame odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini najinzaklad.si ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini najinzaklad.si  so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru plačila po predračunu, z nakazilom na TRR. Spletna trgovina si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati ali dobaviti , kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini najinzaklad.si.

Podjetje NAJIN ZAKLAD ni zavezanec za davek na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov so delno simbolične. Ker so nekateri izdelki ročno narejeni, se lahko zgodi, da minimalno odstopa od izdelka na sliki. Za morebitne nejasnosti ali vprašanja nam pišite na info@najinzaklad.si

Dobavni roki

Rok dobave je večinoma do 3 DELOVNIH dni od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili.

Za izdelke, ki so delani po naročilu, je rok dobave različen in traja od 7 dni.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na info@najinzaklad.si. Z veseljem vam bomo povedali koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

V primeru, da posamezen izdelek ni več na zalogi, ga bomo v najkrajšem času odstranili iz trgovine in vas o tem obvestili.

Postopek naročanja

Na strani trgovina so predstavljeni izdelki, ki predstavljajo prodajno ponudbo v spletni trgovini najinzaklad.si.

Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini ali odda naročilo za izdelavo določenega izdelka. V tem primeru svetujemo, da nas pred oddajo naročila kontaktirate na info@najinzaklad.si , kjer se bomo dogovorili o vaših željah. Če bomo vaše želje lahko realizirali, boste lahko oddali naročilo.

Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini najinzaklad.si in preko e-pošte info@najinzaklad.si.

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini najinzaklad.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Naročanje izdelkov v spletni trgovini/postopek nakupa

DODAJANJE ARTIKLA V NAKUPOVALNO KOŠARICO

V spletni trgovini www.najinzaklad.si kupec označi vrsto in količino izdelkov, ki jih namerava naročiti. Naroči lahko različne izdelke in količine izdelkov iz prodajne ponudbe, nato klikne na gumb »dodaj v košarico«. Kadarkoli lahko v prodajni košarici spremeni naročene količine izdelkov ali pa posamezne izdelke iz košarice odstrani.

ODSTRANITEV IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na spletni strani www.najinzaklad.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti artikel iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec na desni strani artikla.

Ko je košarica posodobljena, lahko nadaljujete z nakupom s klikom na gumb »nadaljuj na blagajno«.

NAKUPOVALNA KOŠARICA

Za dokončanje naročila mora uporabnik izpolniti potrebna polja:

  1. Koda za popust

Če ima uporabnik veljavno kodo za popust, klikne na oznako »vpiši kodo«, vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »potrdi«.

  1. Podatki o uporabniku

Izpolniti je potrebno zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, telefon, naslov, poštno številko, kraj), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

2.1 Naslov za dostavo

Če želi uporabnik paket dostaviti na naslov, ki je drugačen od uporabnika, naj obkljuka »dostava na drug naslov« in odprlo se bo dodatno polje, v katerega se vpišejo vsi zahtevani podatki, ki so označeni z rdečo zvezdico: ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj.

  1. Način plačila

Uporabnik mora izbrati način plačila. Izbira lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po predračunu ali s plačilnimi karticami Visa, MasterCard in Amx.

  1. Pregled naročila

Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek dostave in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

  1. Zaključek naročila

S klikom na gumb »oddaj naročilo« je naročilo zaključeno in spremembe niso več mogoče. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše naslednje besedilo: »Hvala za vaše naročilo.«

V nekaj minutah po oddaji naročila prejme kupec na elektronski naslov Obvestilo o prejemu naročila, v katerem je podrobno navedena specifikacija in vrednost izdelkov.

Prodajalec bo vsako naročilo kupca pregledal.

V primeru, da naročenega artikla ni več na zalogi ali v primeru očitno napačne cene izdelka, ki lahko nastane zaradi napake pri elektronskem prenosu podatkov, si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo zavrne, kupcu predlaga nakup podobnega, alternativnega izdelka, ki ga ima na zalogi ali kupcu predlaga naročilo po trenutno veljavni prodajni ceni. Kupec lahko novo ponudbo sprejme ali brez kakršnihkoli stroškov zavrne in odstopi od naročila.

Po prejemu potrdila o plačilu boste v roku 3-eh delovnih dneh dobili svoje naročilo. V primeru, da izdelka ni na zalogi vas bo prodajalec kontaktiral.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina najinzaklad.si si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga ne more izvesti. V kolikor bi kupec že plačal po predračunu, mu v tem primeru vso kupnino vključno s stroški dostave nakažemo na njegov račun.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: plačilo po predračunu in plačilo s kartico.

Z plačilom po predračunu, podatke potrebne za nakazilo prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila.

Izdaja računa

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu pošlje in izda račun z razčlenjenimi stroški in sicer v paketu, ki ga dostavi dostavna služba.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Vračilo izdelka / odstop od pogodbe

Vračilo izdelka iz naše ponudbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Če je potrošnik naročilo že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem izdelka, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne izdelek, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

Vračilo izdelka, narejenega po željah stranke

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standardnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini najinzaklad.si: prilagojena dolžina, širina, drugačna izbira blaga, tiska, personalizirani izdelki…).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe za izdelek, ki je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo.

Reklamacija / stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napak na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Prvotno dostavljene izdelke vrnite neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje NAJIN ZAKLAD. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – NAJIN ZAKLAD, omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo izdelka ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Popusti

KODA ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine najinzaklad.si in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu najinzaklad.si ali v drugih medijih.

Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust s klikom na oznako kliknite tukaj za vnos kode, kamor vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »preveri kodo« Ko uporabnik vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Nadaljuje z ostalimi postopki nakupa v nakupovalni košarici.

Popusti se med seboj ne seštevajo.

Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

Kode za popust ni mogoče unovčiti pri že znižanih izdelkih.

DRUGI POPUSTI

V spletni trgovini najinzaklad.si lahko potekajo različni popusti in akcije. Najpogostejši popusti so popusti za naročilo izdelkov iz zaloge, popusti za pospeševanje prodaje in popusti, ki se nanašajo na razprodajo zalog. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Varnost podatkov

Lastnik spletnega mesta najinzaklad.si, BOŠTJAN SABLER S.P. zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Komunikacija z uporabnikom

Trgovina najinzaklad.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Podatke uporabnikov lahko uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev o novostih in akcijah v spletni trgovini www.najinzaklad.si

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

pošiljatelj bo jasno razviden,

različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

Intelektualna lastnina

Spletna trgovina najinzaklad.si je last podjetja NAJIN ZAKLAD in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje NAJIN ZAKLAD edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, ne izključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja NAJIN ZAKLAD.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Podjetje NAJIN ZAKLAD, spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovina najinzaklad.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

Trgovina najinzaklad.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Spletna trgovina najinzaklad.si si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa sem vam na voljo tudi na elektronski pošti info@najinzaklad.si, kjer vam bom z veseljem pomagala razrešiti dvome in vprašanja.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina najinzaklad.si ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Spletna trgovina najinzaklad.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dostava in poštnina

Pošiljamo VSAK DELOVNI DAN. Dostavo za spletno trgovino www.najinzaklad.si opravlja Pošta Slovenije.

Vsako naročilo oddano skozi sistem trgovine najinzaklad.si bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.

Vaše naročilo bo šlo v pripravo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke

Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, trgovina obvesti kupca. Partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave je 3,00 Eur za Slovenijo.

V Orehovi vasi, 26.5.2021

NAJIN ZAKLAD, SPLETNA TRGOVINA, BOŠTJAN SABLER S.P.

X

Sprejmi piškotke in nadaljuj. več o uporabi piškotkov

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close